Kiitos!!!

     Publicerat: 2012-05-18 Kl: 19:53:48 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer



Trött tös bär sin ryggsäck från bilen efter en eftermiddag hos kompisarna!

Idag var ju dagen då Kerstin skulle bli hämtad Hanna och sedan tillbringa eftermiddagen hos dom. Det har gått jättebra! Kerstin hade glatt följt med Hanna och Wille hem, och har sedan lekt hela eftermiddagen med Calle och Wille, ätit massa middag, och fredagsmys. Så himla kul att allt gått bra. Inte för att jag trodde något annat :)

En utslagen hjälte somnade iaf på två minuter efter hon lagt sej igen <3 Nu ska jag slappa lite och hämta andan efter en smått hysterisk jobbdag, och sedan ska jag packa för imorgon åker jag och K till Borås.
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Tack själv för att du hade förtroende för mig att få hämta din sötnos :-) Som sagt vi hade det kanon hela eftermiddagen och mina killar stortrivs med Kerstin som får massa kramar och pussar av dem. Hon är välkommen hit flera gånger...

2012-05-18 @ 21:03:59
Postat av: Marie

Så himla söt hon är alltså!!

2012-05-18 @ 22:58:59
Postat av: Sir

Hihi, så himla söt hon är. Kallar hon sig Sir än?



Saknar dig!

2012-05-19 @ 09:57:34
URL: http://handleder.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: