Hen och hen

     Publicerat: 2012-05-29 Kl: 08:08:00 | I kategori: TV :) | 4 kommentarer



"Ska hen följa med och köra lite truck, så kan hen följa med Cindy och baka lite bröd"



Asså jag skrattar så åt detta. Genusdebatten i ett nötskal ;)


(Ja, självklart menar jag missförståndet av den... hela reklamen är ju ironisk.)
Postat av: Charlotte

Snarare missförståndet av genusdebatten i ett nötskal skulle jag säga.

2012-05-29 @ 08:31:46
Postat av: sofia

ja självklart menar jag missförståndet av den. hela reklamen är ju ironsik! de tär ju sådär genusdebatterna ständigt låter, och det är ju det som är hela grejjen med reklamen, hur det låter när folk som egentligen inte har koll, pratar genus och hen :D

2012-05-29 @ 09:27:08
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha, bra! Själv är jag lite kluven till reklamen, är rädd att den lika gärna kan tolkas som en drift av begreppet hen (för den som gärna vill se det så) än som en drift av att så många hysteriskt missförstår vad det ska användas till. Men jag hoppas att de flesta läser den just ironiskt.

2012-05-29 @ 10:05:33
Postat av: Mini

Hahahahaha! Åh, den har jag inte sett på teve än. Dööör vad kul.

2012-05-30 @ 06:52:16

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: