Blodbad och shopping

     Publicerat: 2012-05-26 Kl: 13:13:23 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Äntligen helg! Kerstin sov till 8.20 idag och jag vaknade före henne vilket alltid känns gött. När vi vart uppe en stund begav vi oss iväg och tvättade min pollenbesudlade bil. Sedan åkte vill till centrum och köpte lite mer shorts till Kerstin. Nu har hon så hon kan ha ett par extra på dagis med.
Väl hemma kom Anna och Kara. Kara ska bo här veckan som kommer. Efter en stunds lek var plötsligt hela lägenheten nedblodad. Resultatet av att Kara visst lyckats slita av sin ena klo. Sån tur att man har prylar hemma. Uteplatsen fick bli undersökningsplats och sporren togs bort, tvätt å sedan bandage på det. Lilla Kara.

Nu slappar vi i soffan, Kerstin sover. Sedan ska vi till IKEA och kolla på ett litet matbord vi kan ha här på fotograferingen och visningen av lägenheten.

Hoppas ni har en fin dag :)
Postat av: linda

tack för omtanken!! skulle hemskt gärna vilja ses någon gång, kanske en playdate med linda och neyra? :) kram!

2012-05-26 @ 20:34:24
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: