Tomt hus

     Publicerat: 2012-03-04 Kl: 12:14:25 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Idag har mamma och pappa åkt hem igen. Mamma har ju varit här sedan i måndags och hjälpt mej med Kerstin, och pappa kom ju igår. Vi har varit ute och gått på förmiddagen. Visat pappa Kerstins dagis, och sedan har vi varit borta där dom bygger vårt nya hus vi flyttar till efter sommaren. Det är riktigt fint väder så jag och K går nog ut en sväng igen sedan efter hon sovit färdigt.

När vi var vid dagis och kollade, märkte man så tydligt att här känner K sej hemma. Hon skulle gunga å grejja och man ser att detta har hon gjort förut. Men nu ser gården bra trist ut asså. Allt grus och brunt gräs... Sviterna efter att ha målat snön med vattenfärg åså. Nu vill jag ha VÅR på riktigt!

Just nu sover K och jag passar på att ta igen lite BB i soffan.

Vi hörs senare!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: