Tillbaka i Sthlm

     Publicerat: 2012-03-27 Kl: 13:16:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Prik 8.00 lämnade vi Borås och har sträckkört till Sthlm. Kerstin sov i 2,5 timme vilket gjorde att jag hoppade över lunch-stoppet och körde på hela vägen istället och så åt vi när vi kom hem. Skönt, det går så fort då. Jag ska ju jobba kl 15 åxå så det är skönt att kunna sitta en stund och ta det lugnt istället för att åka direkt ut. Kerstin har liite feber idag åxå, så vi får se hur det blir med dagis imorgon. Är hon feberfri under eftermiddagen och kvällen får hon gå imorgon annars får vi såklart vara hemma. Hon knallar just nu runt i sina nya ljusgula converseskor och babblar och tjattrar så nå vidare påverkad är hon inte ;).

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: