Stor tjejj nu!

     Publicerat: 2012-03-31 Kl: 18:05:55 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer



Både matstol och pipmugg är numer kasserat vid matdax. Stora tjejjen har egen stol och dricker så duktigt ur glas, och äter mestadels med sked och gaffel <3
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Åh vad impad jag blir av att Kerstin dricker ur glas! Alexis är absolut inte redo för det, vi har t.o.m. fått ta bort pipmuggen och ha en liten nappflaska vid måltiderna för hon bara häller ut allt. Det är just nu jätteskoj om allt hamnar på golvet :P



Kram

2012-03-31 @ 22:18:23
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Lara

Råkade klicka din länk på AOTV så då passade jag på att kika in och kollade runt lite på din blogg och lämnar en liten kommentar innan jag försvinner vidare. Fin liten familj du har... och så söööt liten tjej med stora lockar.Bedååårande!

Ha en bra dag! :)))

2012-04-01 @ 12:06:07

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: