Kontraktskrivning

     Publicerat: 2012-03-06 Kl: 11:39:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag och min kära sambo varit och skrivit kontakt på vår nya lägenhet. Det är en nybyggd trea med inflytt 30 augusti, och den ligger några hundra meter från där vi bor nu. Vi bokade den i höstas men nu var det alltså dax att skriva på åxå, så nu är det våran på riktigt. Eller ja, bankens? Haha... Efter att ha snurrat efter parkering inne vid st Eriksplan i nätta 25 minuter lyckades vi hitta en "endast för besökande till blabla" som vi ställde oss på. Skitsamma tänkte vi nu MÅSTE vi ju in, redan 20min sena lixåm, känns ju seriöst (inte). När vi var klara skulle jag trassla mej ur ur stan åxå med alla jävla vägarbeten kring nya citybanan, men efter en jäkla massa svordomar och minuter kom jag äntligen ut på motorvägen och kunde styra kosan hemmåt.

Kerstin är på dagis och jag ska ta en långtur med hundarna i det fian vädret innan jag ska åka och jobba vid 14.

Ha en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: