Vår eftermiddag

     Publicerat: 2012-06-08 Kl: 19:53:58 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Under eftermiddagen har jag och Kerstin varit och gjort lite ärenden i Farsta. Glömde dock det viktigaste ärendet. Bröloppspresenten. SUCK. Det var därför jag åkte dit. Men jag kom bara till att köpa vit kofta till Kerstin, samt till mataffären. Men men, det ordnar sej, jag får fixa det imorgon, det går bra det med. Imorgon bitti åker vi till Falun hela familjen, för det vankas brölopp! Spännande. Blir en lång dag för vi åker hem efteråt imorgon. Hundarna ska vara hos Anna (Karas matte).

Här har vi Kerstin iförd sin nya Sverige-tröjja, såhär i EM-tider. Halsbanden har hon gjort själv och NÅDE den som försöker ta av henne dom... Suck... Tittar på Pippi gör hon åxå. Hon har gått från att vara noll intresserad av sådant till att vara besatt. Vi måste nog strukturera upp Pippi-tittandet lite hehe.

Postat av: linda

haha här är det också pippi som gäller. ååååh vad hon tjatar om pippi! idag sa jag att pippi jobbade och att hon inte var hemma. det köpte hon! men när hon inte ville gå från sandlådan fick jag muta henne... med pippi :)

2012-06-09 @ 20:57:31
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: