Titt på nya lägenheten

     Publicerat: 2012-06-10 Kl: 19:56:50 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag på förmiddagen tog vi en promenad och tog en titt på vårt nya hus. Ser det ju från vägen varje dag jag åker till jobbet, men idag gick vi runt och upp bakom och kikade. Så då såg vi vår balkong och även hur det ser ut bakom huset. Ser jättefitn ut och jag längtar verkligen dit! På bilderna här ser man då först vår bakong, det är våning 3, på hörnan. Från gatan sett blir det våning 4. Och sedan är det en bild där man ser bakgården :)

Postat av: Nat

det verkar som att små barn är inprogrammerade att komma ihåg vilka andra ungar de någon gång fått däng ifrån.. talar av egen erfarenhet :)

hoppas hon glömmer bort det så småningom



2012-06-11 @ 11:27:31

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: