Sjukbesöksdagen

     Publicerat: 2012-07-05 Kl: 19:59:27 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Hallåj, sorry för sen uppdatering! På förmiddagen var jag och pappa på Sahlgrenska på återkoll av pappa, vilket gick finemang. På eftermiddagen var jag på återkoll hos läkaren och fick mycket väl godkänt. Lungorna lät jättebra och jag såg betydligt piggare ut sa doktorn. Han hade oroat sej för mej (?!) sa han haha. What? Anledningen var visst att jag hade haft en så allvarlig lunginflammation i vintras och att man då visst är mer benägen att bli riktigt dålig väldigt fort igen. Men han var glad att antibiotikan verkat så bra på en gång och att jag mår mycket bättre redan =)
 
På eftermiddagen var vi vait på MIO möbler och kikat på matsalsbord och även en sväng ut till stallet och hämtat min tröjja jag glömde. När jag och Kerstin kom in i stallet stod hästarna och åt, vilket jag sa till K "hästarna är inne och äter mat". HELA hemvägen satt hon sedan "häschtajna ä inne å äte måååt" hahaha, tjatigt, men gulligt <3
 
Igårkväll var jag hos Minna och lagade mat! Riktigt gott blev det! Alltid lika mysigt och roligt att träffa Minna. Fin vän det där <3
 
Nu blir det att packa färdigt för imorgon bör det av till Danmark! Jag hoppas jag kan få igång mobilbloggningen för annars lär det bli tyst här tills på måndag! Kan inte ens logga in på bloggappen sedan flera veckor! Uruselt! SÅ ni får väl hålla utkik helt enkelt :)
 
Ha det fint så hörs vi imorgon, hoppas jag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: