Kolmården

     Publicerat: 2012-07-21 Kl: 18:52:46 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har alltså jag och Kerstin varit på Kolmårdens Djurpark. Markus stannade hemma och fick en barnledig dag inför kommande vecka hehe. Har haft en jättemysig dag med Kerstin men måste nog ändå säga att jag föredrar Borås Djurpark. Tyckte att Kålmården var lite svårt att "få med sej" ingen solklar runda att gå för att se alla djur samt att hängnen i Borås är större, frtm tigrarnas för dom hade det större på Kålmården. Vi åkte linbane-safari, vilket jag ångrade skarpt först då det var sjukt högt och "gungit" haha. Men sedan var det mysigt. Man fick se björnar, lejon och lamor bland annat under den turen. Barnens lantgård där man får klappa getter å grisar å sådana djur var såklart en hit precis som när vi var i Borås. På slutet gick vi förbi vargarna, och det är lite sådär skräckblandad känsla som infinner sej när man ser dom mtp sommarens olycka. Tog några bilder, men svårt att få bra bilder när man är ensam med en tvååring på ett sånt ställe ;)
 




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: