knäppgöken

     Publicerat: 2012-07-20 Kl: 19:23:11 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Endast vattenkannan duger att dricka ur...
 
...men vad gör det om hundra år... brukar jag tänka när det gäller saker som kanske inte är önskvärda men faktiskt egentligen spelar noll roll :)
Postat av: Åsa

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha!
Gud, vad gulligt.
Å vilken skön inställning du har till hennes tosserier!

Svar: ja man måste nästan ha den inställningen annars skulle man ju inte göra annat än tampas med en trottsig två-åring :P
Sofia

2012-07-20 @ 20:07:01
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Haha, åh vad det är härligt med dessa fixa idéer de har ibland... För någon dag sedan satt jag och målade tånaglarna och då skulle ju givetvis Alexis göra det med, men inte med en enda färg, nä hon skulle minsann ha olika färger på varje nagel... och hon satt där och valde så noggrant...
Ibland får man ju bara följa med i dessa infall, man vet ju att dessa kommer bli små guldklimpar i ens minne senare!

Kram

2012-07-21 @ 19:53:56
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: