Hästig dag!

     Publicerat: 2012-07-16 Kl: 19:21:27 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag varit ute och åkt med våra hästveterinär Maria. Är ju ledig på måndagar och då Markus har semester och kan ha Kerstin passade jag på. Det är så härligt att komma ut bland alla hästställen. Idag har vi hållt oss på Värmdö och Ingarö, men en annan gång jag vad med var vi ute i Solna med. Det har varit en del hältor, vaccinationer och ett skadat öga. Det är så himla synd att ambulerande veterinärer inte har nån sköterska med sej för det hade varit mitt nummer ett yrkesval isåfall, love it!
 
Väl hemma har vi ätit lite och Kerstin har duschat, vilket hon älskar somsagt och det är ett jädra liv när man stänger av duschen. Blöjjfritt har det varit och antal olyckor har idag varit noll, likaså igår. Duktiga pluttan <3
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: