Här kommer Kerstin Långstrump

     Publicerat: 2012-07-01 Kl: 19:26:23 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer

 
Idag åkte vi till City Gross och köpte lite Pippi-grejjer. Kerstin blev jätteglad haha och sjöng Pippi-sången både inne i affären och utanför i kön till jordgubbarna. Haha sötnosen! Vi har inte gjort så mycket idag mer än det, gått promenad och Kerstin har cyklat en sväng med mormor.
Markus åkte hem i förmiddags och han börjar jobba imorgon igen. Jag och K tar semester en vecka till vi ju och ska som ni vet till Danmark på fredag.
 
Annars har Kerstin HAFT EN FÄSTING idag! USH! Jag har aldrig plockat fästing på människa förut, och har pepparpeppar aldrig haft nån själv, men nu hade K en liten jävel på örat. det var dock en nymf bara (en fästing-ungdom) - Vet ni att dom stora fästingarna vi kan se krypa på hundar åså, att dom är uppåt två ÅR gamla? Äckligt som fan hehe. Så, detta var en liten yngling.
 
Bloggen går lite på lågvarv just nu, och så gör även ni. Varje sommar sjunker besöksantalet men så är det som att alla kommer tilbaka efter alla semestrar! Fick frstn två maisl om att man itne kan kommentera på bloggen? Jag ser itne att det itne skulel funka iofs men om det inte gör det så säg till :)
 
Ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: