Äkta människor

     Publicerat: 2012-07-13 Kl: 22:08:57 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


 
När jag var i Danmark, råkade jag plötsligt zappa förbi Äkta människor. Den serien har ju gått i Sverige men då tänkte jag inte ens tanken att ens kolla på det. Men så satt jag där på hotellrummet och var bara glad att det var på svenska eftersom danska program är föga intressanta. Och jag blev helt fast haha. Satt och stirrade ett helt avsnitt. Så nu har jag Äkta människor-race haha. Fattar itne att jag fastnat det är ju så orealistiskt haha men det är riktigt bra :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: