Texten....

     Publicerat: 2012-01-26 Kl: 18:25:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Puh! Äntligen hemma efter en riktig korvstoppardag. Antingen är jag korkad eller så ligger denna kursen på en lite onödigt svår nivå. Det är mer mikrobiologi på cellnivå och prioner, cellandning, olika blodkroppar och immunsystemet på en extremt detaljerad nivå. Hjälp. Idag vad det om inflammation och imorgon är det infektion. Föreläsaren är inte överdrivet engagerande heller... Hoppas det blir bättre imorgon. Pga datastrul gick massa tid åt det så jag upplevde slutet väldigt haffsigt åxå. Nåja! Skönt att vara hemma hos K igen. Hon har varit med sin bestefar på jobbet en stund idag bland annat :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: