Sådär nu har folket åkt hem. Vi har som tr...

     Publicerat: 2012-01-07 Kl: 21:48:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

img_2464 (MMS)

Sådär nu har folket åkt hem. Vi har som tradition att äta pinnekött på 13dagen varje år tillsammans med mina kusiner på mammas sida och deras barn och mammas bror och fd fru. Pinnekött är saltat och torkat lammkött som ångas i massor av timmar och äts med rotmos. Det är rätt så gott enligt mej men jäääättegott enligt resten ;).  Mina kusinbarn är 8 och 10år och Kerstin tycker det är superkul med dom :). Tyvärr hade K feber igen idag :( 39 grader stackarn och var inte helt sej sjäkv men ändå tapper och glad. Hon somnade som en stock när jag la henne. Imorgon åker vi tillbaka till Sthlm igen, blixtvisit de lux :) Glömde fota pinneköttet dock men det ser ut som fan iaf haha!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: