PUH!

     Publicerat: 2012-01-31 Kl: 23:17:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Oh my sikken kväll. Kastades in i värsta eftermiddagsrusningen på jobbet och sedan följde en blandad kompott på kvällen. Kattungekullar, avlivningar, läkemedelsförgiftning, blodprover och hemlämningar. Känner mej helt ur fas åxå, min jävla lunginflammation verkar ha mej i ett stadigt grepp! Jag får nog ta det lite lugnare för nu på kvällen har jag haft riktigt ont i bröstkorgen när jag andas :/

Kerstin hade inte sovit på dagis idag. Hon har ju varit borta i en vecka och då blir det sådär. Nu bara måste vi få lite hela veckor här med dagis så hon kommer in i det 100%! Hon är ju helt slut när hon kommer hem efter en hel dagisdag utan sömn. Hon var jättetrött sa Markus och hade tagit sin lilla kudde och lagt sej i hans knä <3

Nu är det dax även för mej att gå å lägga mej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: