lappsjuka vare här

     Publicerat: 2012-01-09 Kl: 17:02:08 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




Idag började vi dagen lugnt med att chilla på madrassen i köket. Kerstin vaknade halv tio så även jag fick sova ut efter en natt utan sömn. Skönt det. Lilla K hade nog lite sömn att ta igen åxå mtp att hon varit lite krasslig. Idag har hon dock varit feberfri och pigg som en mört och glad i hågen hela dagen.

Jag fick världens lappsjuka direkt efter vi gått upp och kände att vi bara måste hitta på något. Dock ingen enkel uppgift numer när dom få man känner börjat jobba och alla K's kompisar börjat dagis dom med. Så... Vi tog en tur till Nacka Djurklinik där min kompis Linda (Neyras mamma) jobbar. Hon ska ju börja hos oss i mars dessutom! Hängde där en stund och sedan gick vi en hundpromenad när hon hade lunch. Jättemysigt!!! Efter det åkte jag och K vidare ut till mitt jobb, och köpte mat på vägen som "vi" åt där. Jag åt, K ville såklart inte ha. Hon åt ju en clementin på Nacka och då är hon förnöjd flera timmar den lilla minimänniskan. Nu väl hemma har hon ätit hela FYRA köttbullar till middag... Storätar'n.

Nu ska vi iallafall ta det piano resten av dagen! och ikväll börjar ju Sveriges Mästerkock åxå!

Vi hörs :)
Postat av: Johanna - mamma till Elma

Åh underbart kort!!! :D Måste börja ta mer kort på mig å Elma. Blir lätt att att man hamnar bakom kameran istället för framför :P

Kram kram!

2012-01-10 @ 22:13:35
URL: http://varlilla.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: