K somnade som en stock när jag la henne fa...

     Publicerat: 2012-01-14 Kl: 22:43:38 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

img_6552 (MMS)

K somnade som en stock när jag la henne fast att hon sovit både på dagen och en lur på eftermiddagen. Över 40 graders feber när hon la sej stackarn. Men hon kämpar på! Hon har inte varit grinig alls under em och kvällen utan bara velat sitta hos mej och Markus i soffan. Så jäkla mysigt när hon ligger i ens knä och gosar!!! Vi kollade på två avsnitt av drömmarnas trädgård i rad dvs en timme låg hon stilla utan att sova och bara gosade i mitt knä. Älskade underbara unge! Men med 40 grader i kroppen gör man rätt i att vila.  Efter att hon sovit ett par timmar vaknade hon och var ledsen. Näsan kluttade igen för hon grät så. I vanliga (friska) fall får hon inte komma upp efter hon lagt sej men idag fick hon komma upp. Iprenen hade iaf verkat och hon kändes sval. Tycker att ipren sänker feber mkt mer effektivt än alvedon! Är rätt restriktiv med febernedsättande men vid 40 grader får hon det och alltid till natten om hon ligger över 39. Sömnen är ju så viktig.  Väl uppe tittade hon lite på gladiatorerna och åt lite rån och vindruvor. Lite nässpray så att tjocksnoret lättade och väl isäng igen somnade hon om gott <3  Nu ska jag åxå sova, go natt!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: