Hemma igen

     Publicerat: 2012-01-22 Kl: 15:08:37 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer


Efter ett dygn på sjukhus är jag nu hemma igen. Min sänka hade sjunkit till hälften från gårdagens 303 så då gör ju antibiotikan sin verkan. Efter 6(!) liter dropp mår jag åxå mycket bättre rent kroppsling för huga vad jag har mått dåligt. Så rondläkaren sa att jag fick gå hem om jag ville. Och jag är inte den som frivilligt sover en natt till med haklande och kräkande och blöjjbytande kärringar så JAG TACK, hem var det. Nu ska jag förtsätta medicinera med tabletter pch hoppas att jag får behålla dom. Men kan ta dessa med mat vilket nog gör det lite bättre. Mårt fortfarande lite småilla mest hela tiden men jag tror det ger med sej bara jag komm igån goch äta. Petade i mej en liten potatis med sås och 5 små små grytbitar på sjukhuset. Jag avskyr kallopps så jag tycker jag gjorde ett bra jobb.

Nu blir det att ligga i soffan och bara vila vila vila, hosta, dricka vatten och vila igen...

Vi hörs...

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: