Dag två

     Publicerat: 2012-01-27 Kl: 10:12:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Efter en natt med något sämre sömn kämpar en redan trött moi mot mina gravitationspåverkande ögonlock. Lite roligare föreläsning idag dock, bra det.

Kerstin vaknade vid 22 och bajsade och var väääääldigt hård i magen och ledsen. Efter blöjjbytet var hon orolig och jag satt med henne en stund på sängen. Hon kröp iväg och la sej i min säng och då hon somnade fick hon såklart sova vidare brevid mej. Mys! Men jag sover desto sämre. Kl 5 vaknade hon och gick upp haha så då la jag henne i spjälsängen och hon somnade om till 8 då vi skulle gå upp.

Nu är det fika här. Jag är dock inte sugen på nån bulle men det är gött å krypa upp i en soffa i loungen en stund innan man ska lyssna igen...

Vi hörs!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: