Bra dag!

     Publicerat: 2012-01-05 Kl: 17:35:44 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Åh vad det är underbart att hämta på dagis! jag lixåm springer från bilen och in till Kerstin! Man längtar halvt ihjäl sej på vägen hem från jobbet. Idag har det gått jättebra iaf. Dom hade varit på utflykt på förmiddagen och sedan hade hon både ätit och sovit, duktig tös. Efter jag hämtat åkte vi och handlade lite. Eftersom hon sovit är det en glad och pigg K som jag fått med mej hem tillskillnad från dom senaste två dagarna då en övertrött snorunge gått runt här hemma ;)

Min jobbdag har varit hektiskt. Det är mycket på kliniken nu helt klart. Förmiddagen ägnade jag åt en liten katt som behövde lappa ihop ryggen och eftermiddagen har bestått i massa patienter och foderbärande. Det är skönt att komma hem och lägga upp fötterna vill jag lova.

OCH det snönar bannemej! Kerstin vevar med armarna ute och säger "nööö nööö" <3

Nu ska jag umgås med min älskade lilla K <3
Postat av: Jennifer

Åh vad mysigt! Jag vet inte hur jag ska klara att lämna bort Li sådär länge på dagarna.. usch! ...

Men förhoppningsvis har hon det bra där hon är så man får väl vara glad att den möjligheten finns :)



Skönt när de är goa och glada!

2012-01-05 @ 18:24:02
URL: http://http:/vilddjurens.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: