Bilresa och jobb

     Publicerat: 2012-01-08 Kl: 21:01:48 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag har dagen bestått av att åka bil från Borås och hem till Stockholm, samt jobb.
Jag har lagt ut flera nya bra texter på vår hemsida samt gjort klart och mailat in en kommande annons. Men nu är jag äntligen klar. Eller klar blir jag aldrig! Pysslar med klinikens hemsida varje dag, både små och stora grejjer. När annonsen är i tidningen sedan ska jag visa er den. Min första helt egengjorda annons! Förut har ju Markus hjälpt mej då jag inte kan indesign och photoshop åså, men nu jävlar!

Kerstin är sjuker igen... Feber... 39,5°... Men en alvedon i kroppen är hon hur pigg å glad somhelst men utan är hon en liten gnällfia snuttungen. Men det går väl över det med. Hoppas hon är frisk till onsdag så hon kan gå till dagis. Men det är väl bara att räkna med sjukstuga var och varannan vecka nu i början... suck...

Nu ska jag klappa ihop datorn och se på TV innan det är dax att sova!

Ha det fint :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: