Va fiiiiiiiiiiiiin

     Publicerat: 2012-02-23 Kl: 16:51:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Åh underbara torsdag. Idag slutade jag 15.00 och det betyder ju att jag kan hämta K en timme tidigare än vad hon brukar bli hämtad. Hon satt och gjorde pärlhalsband med sin kompisar, och jag hjälpte henne att färdigställa sitt verk innan vi gick hemmåt. Två stora pärlor formade som hundar hade hon minsann plockat på sej "vovov". Här hemma har hon tagit av och på sitt halsband samtidigt som hon sagt "va fiiin" haha.

Nu har K ätit en portion korvstroganof. Nu äter hon igen! Hur bra somhelst. Är superglad att denna matvägranperiod bara höll i sej några dagar :)

Vi ska ta en tur till affären strax, sedan ska jag slöa i soffan lite. Har burit så mycket foder på jobbet idag så ryggen är helt slut.

Höres!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: