Tipps!

     Publicerat: 2012-02-28 Kl: 22:39:21 | I kategori: Tipps! | 1 kommentarer

Såhär är det va.. Min kollega Jennifer är extremt duktig på att baka tårtor. Hon har det där lilla extra som gör att hennes tårtor blir sådär supersnygga. Alla har inte den fingerfärdigheten om man säger så, men hon har. Så jag tänkte tippsa er om henne. Ja, ni som bor i Stockholm. Om ni vill ha en riktigt snygg och personlig tårta till något tillfälle så kolla in det här!

Här ser ni några exempel och HÄR hittar ni hennes blogg!



Postat av: minna

jag har också börjat köra med bodys igen. dels för att slippa glipor men dels för att han känns lite bebis igen såhär :D

2012-03-01 @ 09:16:02
URL: http://pampasliv.blogspot.com/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: