Sjuk igen?

     Publicerat: 2012-02-24 Kl: 19:48:35 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Fy fan vad jag har ont i halsen. Blir helt nojjig nu för precis såhär började det ju när jag fick lunginflamamtionen häromsistens. Har spränghuvudvärk och ont i hela ansiktet med. Till råga på det har jag en torrspricka i tummen som gör att hela underarmen bultar av smärta. Jag har en såndär vit jävla plita på tungspettsen ni vet, som gör sååååååååå ont. OCH jag tappade en sån varupall på vristen på jobbet, och nu värker hela foten.

Nu tycker jag synd om mej själv.
Postat av: Therese

Tycker lite synd om

2012-02-25 @ 07:52:57
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: