FREEEEEDAG!

     Publicerat: 2012-02-03 Kl: 19:33:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Guuuud vad skönt att komma hem efter en arbetsvecka och veta att nu är det helg! Längtar nått så jävluskt efter att få vara med Kerstin hela dagarna nu i tre dagar. Gick super att lämna som vanligt, men hon har inte sovit idag heller. Nu börjar det verkligen bli ett problem. Vid det här laget vet hon ju nu att hon slipper om hon krånglar, vi måste finna en lösning. Markus hämtade som vanligt en trött och grinig unge på eftermiddagen som stupar i säng strax efter 18...

Men men! Har haft en bra jobbdag. På förmiddagen har jag varit på operation. Just nu pågår intensivupplärning på narkosen. Vår ena (fantastiska) narkossköterska slutar om två veckor och det är HÖG tid att jag får mer rutin på det där. Vi fick lunch på jobbet och på eftermiddagen hann vi fika lite. Superdag helt enkelt.

Nu blirre Postkodsmiljonären och The Voice!

Hoppas ni haft en fin dag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: