Dagishämtning :)

     Publicerat: 2012-02-20 Kl: 15:17:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Nu har jag varit och hämtat Kerstin. Man känner sej som en mycket bättre mamma när man hämtar tidigt på dagen. Kerstin hade fullt upp med att leka när jag kom och ville inte alls gå hem. Mysigt att se henne in action på dagis sådär för när vi hämtar senare på eftermiddagen är hon oftast väldigt trött åså. Jag stannade kvar en stund och kikade på när hon lekte. Bland annat gungade hon på nån "dubbelgunghäst" tillsammans med ett av dom andra barnen :)

Väl hemma är nu K JÄTTEarg för att hennes smoothie är slut. Men jag låter henne hållas. Hon får lära sej att den metoden att få nått man vill ha, kommer man ingen vart med.


Kerstin lekte även en sväng med bilbanan :)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: