DAGEN D!

     Publicerat: 2012-02-19 Kl: 15:22:38 | I kategori: TV :) | 1 kommentarer


Idag kör det igång, det som jag och många andra väntat på sedan sluttexten på finalen rullade 6e juni 2011. BIG BROTHER 2012. Jag är nervös. Jag är nervös för att deltagarna inte ska falla mej på läppen, att jag inte ska hitta några sånna riktiga favoriter. Tänk om det är ett sånt trist gäng som det var i BB Norge i vintras? Hemska tanke.

Deltagarlistan släpptes igår. ser ut att vara en blandad kompott vilket ju är bra. Har läst presentationerna men dom säger ju egentligen ingenting alls. Hanna Widerstedt är med, vilket läckte ut flerta dagar innan. Jag vet inte riktigt om jag blev rädd, äcklad eller nyfiken - som en gammal vän uttryckte sej. Ni som inte vet vem hon är kan ju ta sej en googling på härket.

Igår hade BB även smygpremiär när dom släppte in fyra extra deltagare på det dom kallar Loftet. En liten liten stuga i glas uppepå BB-husets tak. Där bor en transa, en dragqueen, en bög och en mycket hes norrlänning. Någon eller några av dessa kommer röstas in i huset. När var och hur vet vi inte ännu. Jag har kikat litegrann på liven från Loftet, men det är rätt trist. Jag inväntar stora premiären ikväll istället.

Kul i år är att Sara och Martin från förra säsongen kommer blogga om BB i år. Det finna många BB-bloggar, som alla skriver om vad som sker i huset. Dessa är enligt mej helt ointressanta. MEN Sara och Martin ser ju allt med helt andra ögon, då dom varit med om denna cirkus. Idag tex, skriver dom om hur deras sista dygn innan dom gick in i huset var. Det kan den nyfikne hitta HÄR.

Nu är det bara några timmar kvar, tjoho! Ni kan nog räkna med att det dyker upp nått BB-inlägg här då och då. Det får ni leva med :)

YEY!
Postat av: Vånkan

Du är galen (eller bara ihärdig!) Sofia som orkar följa spektaklet i år igen! :)

2012-02-21 @ 12:30:52
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: