Äntligen helg

     Publicerat: 2012-02-18 Kl: 12:18:59 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Äntligen helg och hela familjen samad i två dagar. Markus gick upp med K imorses och jag fick lite sovmorgon. Imårrn blir det ombytta roller. Kerstin är gladare idag än hon varit sista dagarna och är inte lika hes. Hoppades att hon skulle vilja äta lunch men ikke. Detta innebär att hon inte ätit något utöver nån klunk välling sedan igår lunch, och jag börjar känna igen det här. Fasen åxå. Hoppas inte hon tänker hålla på såhär nån längre period bara.

Det kvittar lixåm VAD man serverar. Om det är blodpudding, pasta eller vaniljglass... Hon bara ratar det, säger näääääähh och skjuter det ifrån sej. Så det funkar lixåm inte att ge favoriträtten utan det är tvärnit långt innan man ens hinner dit. Frustrerande. Speciellt när hon är så smal åxå, inget att ta av. Helt klart en bestämd liten dam vi har!

Nu sover hon iaf middag och vi andra passar på att ligga på soffan en stund!
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Skönt att Kerstin mår lite bättre, ser inte alls fram emot alla dagisbaciller när Alexis börjar i mars :( Vill ha min lilla tjej frisk, pigg och kry!



Kram

2012-02-18 @ 13:31:56
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: