Anna Wahlgren och skrikig unge

     Publicerat: 2012-02-16 Kl: 19:49:59 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

Idag var det min tur att hämta på dagis, mysigt värre. Det är verkligen det. Där sitter hon med sina kompisar och grejjar med diverse saker, min lilla K. Men hon hade varit gnällig idag, och när jag hämtade henne var hon alldeles hes... Lilla vän. Men hon hade sovit och ätit bra. Vi åkte och handlade direkt efter hämtningen men när vi kom hem bröt helvetet lös. Skrik, gnäll, gråt, nonstop. Så som hon var på dagarna när hon inte sovit på dagen på dagis. Hon somnade till i mitt knä framför tvn, men var lika upprörd efter det åxå. Det är tråkigt och jag tycker synd om henne. Det är svårt å förstå vad som är fel. Hon ville inte äta, bara slängde allt åt skogen. Nu sover hon iaf sedan snart en timme tillbaka. Imorgon är dagis stängt så då ska vi bara vara hemma och mysa och ta det lugnt.

Anna Wahlgren då? tänker ni kanske. Den där haggan med "sova hela natten" ni vet. När jag var i lilla lokala kiosken vid jobbet idag för att köpa lunchcola, satt hon där, i egen hög (vidrig) person och läste en tidning. I den där lilla kiosken, mitt i ingenstans. Så konstigt lixåm.
Postat av: Minna

What!! att du inte bad om en autograf Sofia!!

2012-02-16 @ 21:56:58
URL: http://pampasliv.blogspot.com
Postat av: Mini

Ja, eller åtminstone spottade på henne!

2012-02-17 @ 12:25:27
Postat av: Kia | Hundliv & Bloggdesign

Hon kanske är överstimulerad. Det kan väl barn bli va?

2012-02-17 @ 12:51:40
URL: http://kiapalmang.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: