Tillskott i familjen

     Publicerat: 2012-12-19 Kl: 20:18:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Jajjemensan vi har blivit med extrahund vi! Charlie är på besök ett par dagar, trevligt trevligt. Full rulle kan man säga. Försökte ta en bild som presentation men den bästa jag fick ser ni ovan. Hm :D Bamse är glad men Polly är mindre glad. Det finns ju tyvärr inga hundar frtm Bamse som passerar hennes nölsöga.
 
Hade en smått kaotisk eftermiddag med strömavbrott på jobbet så avslutet på dagen blev lite snörpligt kan man säga. Men men. Får reda upp det imorgon när jag kommer vid 7. Tänk, bara två dagar med jobb kvar innan jag är ledig i 2,5 vecka. Jippi!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: