Polly käkts dä uppe

     Publicerat: 2012-12-27 Kl: 19:59:55 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Asså... Fy fasen vad jag dagligen roas av saker Kerstin säger. Hon är både klok och rolig haha. Idag kollade vi på ett naturprogram om djuren på antarktis/nordpolen/sydpolen eller vart det nu var, och Kerstin sa så mycket roligt och klokt. En pingvinunge tappade bort sin mamma. Kerstins råd till pingvinen var att hålla mamma i handen och akta sej för bilar <3 och till isbjörnsungen som hade svårt att hänga med i mammans tempo, hade Kerstin rådet att han kunde ta vagnen hahaha, sötnos!
 
Sedan berättade hon för bestefar om vad Polly nyss hade gjort... : "Polly käkats dä uppe, ätit upp det. Ush, bläää!"
Precis, Polly spydde och åt upp det, på äkta hundmanér haha.
 
Ja hon är för go, våran tös! Även om man blir minst sagt gaaalen många gånger per dag. Idag har det varit rekortmycket nej, vill inte, nej, nej, åter nej, gnäll, skrik och lite mer gnäll. SUCK. Men på kvällen har hon varit snäll å söt så det är det jag plockar med mej till morgondagen ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: