Min härliga tös!

     Publicerat: 2012-12-10 Kl: 20:04:42 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Idag på eftermiddagen bjöd Kerstin på förtklassig underhållning! Hon lekte dagis med sina nallar. Alla satt uppradade och åt "äpplar" (som utgjordes av varsin napp). Jag hörde hur hon uppmanade både den ena och den andra att sitta stilla och äta upp sina äpplar haha. Sedan var det sångstund. Hon sjöng en sockerbagare (imponerande nog sjunger hon nästan hela låten!) och hon sjöng lilla snigel. Sedan hämtade hon sina små bondgårdsdjur och sjöng om varje djur. "Nu komme giiisen, eeet tåååå: GIIIISEN". Vet att dom har som en liten skattkista med massa djur i där dom sjunger om alla djur, måste varit det hon lekte. Sedan var det såklart dax för vila. Då la hon alla djuren ner och hämtade sina filtar. Scchhh, tyst nu, sova! hörde jag från hallen. Haha så otroligt gulligt alltihopa!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: