Krisläge!

     Publicerat: 2012-12-05 Kl: 09:31:54 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Läste just en så rolig statusuppdatering på FB där man fått ett brev från förskolan där man utfärdade krisläge och vädjade till föräldrar att ha förståelse en dag som denna att det unde vara färre personal på föskolan haha. Jag tycker det var så komiskt, "krisläge" som att det var inbördeskrig eller nått. Nej, det är bara årligt snökaos i Stockholm. Suck. Själv kommer jag inte ens till jobbet nu på morgonen. Efter att ha kämpat mej till dagis med Kerstin och började närma mej utfarten till motorvägen insåg jag att det är bara att skita i. Att ställa sej å parkera i den stillastående trafiken gör inte att jag kommer fortare till jobbet än att jag åker hem och avvaktar lite. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska lätta något så kan jag åka sedan. Parkeringen här hemma var heeelt igenbommad av snö men min braiga bil och min finfina teknik haha gjorde att jag banne mej kom ut. Andra bilar har kört fast helt. Ja härregud... Vi får helt enkelt se hur dagen ter sej!
Postat av: Anonym

JAG tycker du ska stanna hemma. Chansen är stor att det ställer sig en buss på tvären över bron till Värmdö idag och då är du fast ute på ön :(

2012-12-05 @ 10:16:39

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: