Jobbskor de luxe

     Publicerat: 2012-12-15 Kl: 14:13:39 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har vi variti Nacka Forum för att jag skulle köpa nya jobbskor. Jag använder sånna 39 kronors foppatofflor från coop och trivs bra med dom men nu är dom redigt slitna. Så, jag tänkte, att varför inte utnyttja skobidraget på 600:- från jobbet och köpa ett par riktiga foppisar! Jag har ju haft problem med mitt knä sedan jag var ung (pigmenterad villonudulär synovit - jojo, fint ska det vara, prova den i wordfeud!) det är en godartad tumörform i knäleden. Hursomhaver har jag genom åren haft massa problem med knä som fyllt sej med vätska i tid och otid och gjort mej invlalid. Men sedan jag började ha enbart foppisar på jobbet har det blivit sååå mkt bättre. Så jag vågar inte prova något annat. Foppatofflor är fult men jag vill nog säga att dom här äkta varianterna "Crocs" inte är alls lika fula som dom billiga kopiorna :) Kerstin valde färg och det blev gröna :)
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: