Inte alltid på topp

     Publicerat: 2012-12-12 Kl: 20:07:39 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Ojojoj, sikken morgon. Ibland är man inte en exemplarisk mor. Kerstin vaknade en stund vid 05.30 och somande sedemera om, men hon var så trött sedan när jag väckte henne senare på morgonen. Jag har en helvetesresa till jobbet varje morgon med trafikstockning och skit vilket gör mej stressad om mornarna. Och idag bestämde sej Kerstin för att leka trasdocka vid påklädning. GAAAAAAAAAAH det är SÅ jobbigt! Blev tokig, lite för tokig. Ah, hm, man kan inte alltid vara på topp. Iväg kom vi iaf och idag kom jag bara 4 minuter försent till jobbet, OTROLIGT.
 
Nu har jag ätit tre mackor med räkor, majonäs och avocado och nu är det Bonde söker fru!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: