Hoppla!

     Publicerat: 2012-12-17 Kl: 16:19:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Idag har jag minsan varit ute och ridit! Min fantastiska kollega Annie har ju ett helt gäng med Islandshästar så idag har jag varit där och ridit. Jag fick låna en fläckig liten sak som hette Keyla (osäker på stavning). Jättesöt. Vet inte när jag red häst i ponnysize sist, måste varit när jag jobbade på Falu Ridklubb och red lektionsponnysarna haha. Keyla var en pigg madame men det gick jättebra! Fick till det där med tölt åxå :D Skojj var det! Lär bli fler gånger :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: