Glad Lucia, eller vad heter det?

     Publicerat: 2012-12-13 Kl: 17:21:45 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Sådär ja, då var Kerstin första Luciafirande avklarat. Gick jättebra - att gå in i tåget. Sedan fick Kerstin syn på mej och började ropa "min mamma MIN MAMMAAA!!!" som sedan följdes av gråt så hon fick sitta på min arm medans vi tillsammans tittade på när alla små tomtar, lucior, pepparkaksgubbar och tärnor sjöng. Sedan var det fika på avdelningen och det var mer Kerstins grejj ;) Nåja, bättre lycka nästa år kanske? :D
 
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Haha, det låter lite som Alexis firande, men Alexis satt blickstilla och knäpptyst i en frökens knä under hela lussandet och Hailey skötte gråtandet... sedan var det en helt annan ungen när fikat serverades... hon roffade åt sig av allt, inklusive sockerbitarna till kaffet :P

2012-12-13 @ 20:23:19
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: