Dyra köttbullar

     Publicerat: 2012-12-10 Kl: 13:33:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Som många redan förstått är jag inget fan av julen. Som sagt. Men det stannar egentligen inte vid allt julpynt. Julmaten är inte heller god. Jo, julskinkan mamma gör varje år är god, med senap på. Julmaten man äter i Norge år åxå god. Men när det kommer till svenska julbord brukar jag bli sittandes med en tallrik överfylld med marsipangrisar. Idag läste jag Alex Schumals blogg, och det är inte första gången vi känner samma sak. Det visar sej att vi har inte bara hypokondri och flygrädsla gemensamt! http://bloggar.aftonbladet.se/schulman/
 
"Jag plockade på mig fyra, fem köttbullar och några prinskorvar och
så tog jag en macka och satte mig ner. Det var en märklig känsla.
– Jag äter i regel inte den barnmat jag lagar till min dotter, men nu satt jag
plötsligt med slips och kavaj och åt köttbullar på fint porslin för 800 kronor
"

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: