Soffi at work

     Publicerat: 2012-08-17 Kl: 21:35:57 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer

 
Om din hund eller katt skadade tassen, erkänn att du vill ha ett så snyggt bandage då?
hehehehe
#nöjdmedresultatet
Postat av: Gia

Vad gulligt :) såna söta bandage fick minsann inte vår vovve nu när hon gått runt med skena för ett brutet ben ovanför tassen. Vi skulle allt haft en sofia vi med hos våra distriktsveterinärer ;) Nu lägger vi om själva vid bandagebyte men så pysslig att jag gör det själv är jag inte :p

2012-08-17 @ 22:06:03
URL: http://bellonas.wordpress.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: