pippi ur nytt perspektiv

     Publicerat: 2012-08-06 Kl: 14:37:13 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
Timmarna på dagis har gått bra, vad jag vet iallafall. Tyvärr var det ingen av hennes ordinarie där när jag hämtade då bara en tjejj från en annan avdelning var där och dom andra på rast för alla utom Kerstin sov ju när jag kom :P Så jag frågade inte så mycket utan pratar med dom imorgon istället :)
 
Väl hemma har vi gått på promenad och nu inväntar jag finalen i hoppning på OS. Är inte så intresserad av hpooningen men det är ju kul å se svenskarna iaf :)
 
Kerstin använder sin Pippi-app, hon vill inte ens se på Pippifilm utan nu är det visst denna saga som gäller. Hon har redan lärt sej bläddra bland sidorna :D
Postat av: Therese

hehe #räknar till 10

2012-08-06 @ 21:12:38
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: