Packa packa packa

     Publicerat: 2012-08-28 Kl: 13:55:41 | I kategori: | 0 kommentarer

Efter en natt med dålig sömn somnade jag efter att jag lämnat Kerstin på dagis! Händer ju aldrig!! Men skönt var det :) Kerstin var vaken två timmar i natt och babblade om att hon var "blöööö" Kerssin blöööö Mamma! Kerssin blööööö! Hon hade spillt en droppe vatten i sängen. Suck! Därefter babblade hon vidare innan hon tillslut somnade igen. Lite snorig och täppt i näsan var hon när hon vaknade så nu börjar väl dagis-snorandet komma tillbaka... Nåja! Somnade iaf ifrån den film jag planerade att se "livstid" nån svensk kriminalfilm. Efter det har jag packat ytterligare tre lådor inför flytten. Nu har jag ätit lunch och snart stundar jobb. Har semester denna veckan men valde att jobba min tisdagkväll då jag tycker det är så trevligt med kvällsmottagningen :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: