Insomnia

     Publicerat: 2012-08-31 Kl: 04:34:34 | I kategori: | 0 kommentarer

La mej tidigt eftersom kroppen kändes som en urvriden trasa. Tror aldrig jag upplevt sådan fysisk utmattning förut! Det var en riiiiktigt slitig dag, ush! Iom att vi var ensamma blev det myyyyyycket bärande, tyvärr inte lätt med flytthjälp på en torsdag.... Hursomhelst så gick det rätt fort! Vi har packat upp en del men har mycket kvar.
Tyvärr kunde jag inte somna alls när jag la mej, jag som trodde att jag för en gångs skull skulle somna på två röda. Och nu är jag vaken igen och kan inte somna. Haha mina axlar är sååååå stela och onda! Geeeez! Träningsvärken kommer förmodligen inte vara nååådig imorgon!

Kerstin har funnit sej väl tillrätta tycker jag det verkar! Vi har ju pratat mkt om att vi ska flytta och igår efter dagis gick vi till gamla lägenheten som var typ helt tom! Hon tog med sej din lilla sulky och körde den till bilen och verkade väldigt glad och nyfiken! Väl här var hon jätteexalterad när vi gick in här och hon såg alla grejjer på sitt nya rum. "Mamma mamma miiin säng! Min boll! Min apa! -utbrast hon glatt när hon såg allt :) Vi kikade i badrummet och hon ville duscha direkt och det fick hon :) Duschen verkar fått godkänt ;) Hon åt bra på kvällen och satt glatt på sin nya stokkestol vid vårt nya matsalsbord :) Somnade gjorde hon på 5 minuter efter lite protester men inget nytt utan bara de senaste dagarnas sedvanliga "Kerssin kissa, mamma Kerssin kiiiiiiissa!!!" fast att hon precis kissat på toan ;)
Nu idag blir det kort dag på dagis för K och jag ska fixa lite grejjer, sedan hämtar jag tidigt och då ska vi åka och köpa ett leksakstält till henne :)

Är dock jätteovant att Kerstin inte sover i sin säng en meter från mej! Men hon är ju stor tjejj med eget rum nu. Men hon har ju snusat och sovit så nära mej i två år så det får väl ta den tid det tar för lilla mamma att vänja sej. K sover jättegott inatt så jag hoppas hon känner sej trygg och fortsätter så :)

Känns bra i nya lägenheten iaf. Här är jätteljust och jättefint och stort! Kommer ta ett tag att vänja sej vid att inte kunna gå rakt ut på gräsmattan ffa mtp hundarna men jag vänjer mej. Igårkväll fick jag ju lixåm klä på mej å gå ut på deras kvällskiss, jag som är van att bara öppna altandörrn och gå å borsta tänderna medans dom rastat sej själv där ute ;)

Nu ska jag försäka mej på att somna igen! Lägger upp lite bilder senare idag!

Nattinatt!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: