Dagisstart

     Publicerat: 2012-08-06 Kl: 09:57:20 | I kategori: | 0 kommentarer

Idag på morgonen lämnade jag Kerstin på dagis för första gången på 7 veckor. Hon var glad att komma dit men lite skeptisk när jag skulle gå och sa många gånger från det att vi kom "mamma stanna här". Men när jag väl skulle gå så knallade hon iväg till kompisarna. Hon blev glad att se kompisarna framförallt Aya och Susan, och dom blev glada när K kom. Speciellt Susan (K och hon är riktigt tighta på dagis) som pekade och glatt utbrast Kerssi Keeersi!!! Haha sötungar. Kerstin är ju blöjjfri på dagen nu med och jag var lite orolig hur det skulle mottagas. För det blir ju mer jobb för personalen på så vis att dom måste se till att hon kommer till toan med jämna mellanrum eftersom jag inte tror att hon kommer komma ihåg att säga till själv om det är mycket runt henne. Skickade med massa extratrosor och byxor och hoppas på det bästa. Ska prata med med dom när jag hämtar sedan vid ett. Var ju många som lämnade nr vi kom så kände att jag kan ju inte ta all fokus utan vi tar det sen :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: