Burp på er!

     Publicerat: 2012-08-21 Kl: 13:42:55 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
RAAAAAAAP efter en lite för stor Subwaymacka är jag nu lite för mätt för att det ska kännas behagligt. Puh. Blev så sugen på en sådan så jag åkte til Farsta och köpte en. Idag är det ju tisdag och det innebär att jag börjar 15.00. Kerstin är ju på dagis somvanligt på tisdagar. Denna veckan har det börjat fyra nya barn på hennes avdelning och fyra andra har bytt till mellanbarnsavdelningen. Känns skumt att tänka på att nästa "kull" som byter till mellanbarnen blir lixåm dom i Kerstins ålder. Jag har inget emot det alls, skulle gärna se att hon fick flytta sedan till våren. Hon sover inte, är blöjjfri och älskar att leka med dom äldre barnen. På hennes dagis är det 1-3år, 3-4år och 4-5års-avdelningar. Villekulla (Kerstins avd.) och Junibacken är för dom små, Snickeboa för mellanbarnen och Mattisborgen för dom stora. Från Mattis slussas dom sedan över till frituds och skola i samma byggnad, känns toppen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: