VILL HA!

     Publicerat: 2012-04-14 Kl: 13:47:51 | I kategori: Tipps! | 0 kommentarer




Sitter och kikar på barnkläder, och jag får sånt jäkla kli' i fingrarna när jag kikar på ZARAs barnkollektion. När det ska shoppas sommarkläder får det bli Zara i år. Såååå mycket söta och roliga t-shirts och shorts, och sandaler m.m. Deras uppdelning flicka pojke är ju helt galen men jag försöker trycka bort den irritationen och fokusera på alla fina plagg, både pojk och flickplagg ;) .

HÄR hittar ni Zaras barnkläder.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: