Tack för input ang Mlemla :)

     Publicerat: 2012-04-25 Kl: 21:04:48 | I kategori: Kerstin | 3 kommentarer

Tack för era tankar! För att sammanställa då:


Kan det vara ett ord för henne själv, Kerstin?

- Det tror jag inte, hon kallar alltid sej själv för Schääschh.

Utfyllnadsord?
- Möjligt! Känns bara som att hon verkligen verkligen menar något speciellt.

Ramla?
- Hon säger ramla....så det är det nog inte.

Semla?
- Haha, det vore festligt, men konstigt ;)

Lämna?
- Mmmm... kanske. fast får inte ihop det i sammanhangen.



Om man frågar Kerstin "Vad är mlemla?" så svarar hon med väldigt frågande röst "Mlemla" tillbaka. Jag antar att jag får fortsätta leva i ovisshet ett tag till. Bara Kerstin verkar veta :)
Postat av: Jasmine

Förmodligen förstår hon inte vad du menar när du säger mlemla för hon menar ju något speciellt, hon förstår ju inte att det inte låter likadant när hon säger det, om du förstår hur jag tänker. Jag är så nyfiken på vad hon menar :-)

2012-04-25 @ 21:18:10
URL: http://minbebis.com/blogg/oceansoul
Postat av: ÅSa

Kan det betyda hemma?

2012-04-26 @ 15:21:42
Postat av: Nat

kan det vara hennes namn på napp eller snutte (om hon har snutte vill säga)...?



2012-04-27 @ 12:43:15

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: