Syster Kerstin

     Publicerat: 2012-04-15 Kl: 11:19:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag har jag haft full service här hemma. Började i natt känna av en analkande bihåleinflammation och mycket riktigt, när jag vaknade kändes det som att ansiktet skulle sprängas. Markus är iväg idag och jag är ensam med K. Men med Kerstin i hemmet behöver man inte gå upp när man är sjuk. Kerstin har grejjat och fixat, hämtat snytpapper å sett till att jag snytit mej, kommit med min nässpray titt som tätt, lagat låtsas kaffe som hon bjudit mej på, klappat mej på kinden och sagt ojoj. Så i två timmar har jag legat och gosat i sängen under mitt varma täcke tack vare Kerstins eminenta service. Har en liten film sedan som Kerstin filmat i lägenheten där hon presenterar hundarna och visar runt haha, slutet på den filmen, var det som fick upp mej illa kvickt ur sängen - ljudet av ett toalett lock och vetskapen om att barnet går runt med min iphone. Stay tuned :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: